قطعات تراک میکسر بتن

تامین قطعات تراک میکسر در مجموعه آرپا یدک در سریع ترین زمان امکانپذبر می باشد.وظیفه حمل بتن از محل تولید مانند کارخانه ها به محل اجرای پروژه بر عهده ماشین میکسر بتن می باشد.

این ماشن آلات با قرار گرفتن زیر بچینگ اقدام با بارگیری بتن می کنند و در محل مورد نظر در پروژه آن را تخلیه می کنند.

وظیفه دیگری نیز برای این کامیون ها در نظر گرفته می شود و آن مخلوط کردن بتن در طی مسیر است. به طور کلی به هر دستگاهی که توانایی مخلوط کردن و میکس کردن بتن را داشته باشد به اصطلاح “بتونیر” گفته می شود و تراک میکسر ها در واقع می توانند حمل کننده این بتونیرها باشند.

این ماشین ها می توانند ساده باشند و تنها در نقش حمل کننده بتن به کار بروند و یا می توانند به عنوان حمل کننده و میکس کننده بتن استفاده شوند.

قطعات تراک میکسر

نحوه کار تراک میکسر

شاید به نظر برسد که این دستگاه ها فقط در پروژه های ساختمانی کاربرد خواهند داشت اما حقیقت این است که پروژه های عمرانی بدون به کارگیری این کامیون ها، کابوس مهندسان خواهد بود.

اما خوب است بدانید که استفاده از این وسیله همیشه نیز جزو گزینه ها نیست. به عنوان مثال چنانچه فاصله زمانی بین تولید کننده بتن و محل پروژه زیاد باشد، توصیه می شود که به جای استفاده ازاین ماشین و انتقال بتن آماده به محل، بتن را به صورت خشک به محل پروژه منتقل و در آن جا با آب مخلوط کرد.

در میکسرهای بتن با قابلیت مخلوط کردن، این کارکرد کمی پیچیده تر می شود. پره هایی که مسئول مخلوط کردن مواد در مخزن هستند می توانند توسط اپراتور تنظیم شوند که با چه سرعتی عمل کنند. همچنین این دستگاه ها دارای تجهیزاتی برای مخلوط کردن هستند. هر دو نوع میکسر ساده و مخلوط کن دارای امکان تخلیه بتن نیز هستند.

تامین قطعات تراک میکسر توسط شرکت آرپا یدک

اگر نیاز به هرکدام از لوازم یدکی تراک میکسر و قطعات میکسر بتن دارید ؛ می‌توانید از خدمات شرکت آرپا یدک بهره گیرید. تمامی قطعات این تراک میکسر با مناسب‌ترین قیمت و در کوتاه‌ترین زمان در اختیار شما قرار خواهد گرفت. جهت سفارش انواع لوازم یدکی تراک میکسر موردنیاز خود و آگاهی از شرایط با کارشناسان ما تماس بگیرید. شرکت آرپا یدک معتبرترین مرکز واردات مستقیم قطعات همواره بهترین خدمات با بالاترین کیفیت را در اختیار مشتریان خود قرار میدهد.

فروش قطعات تراک میکسر

مجموعه آرپا یدک به عنوان نمایندگی واردات لوازم تراک میکسر آماده ارائه انواع لوازم به دارندگان ماشین آلات می باشد. جهت استعلام لیست قیمت لوازم تراک میکسر با همکاران ما در بخش فروش قطعات شرکت تماس حاصل فرمایید.