تامین قطعات پمپ بتن زمینی

پمپ بتن زمینی یا ثابت یکی از مقرون به صرفه ترین راههای انتقال بتن به محل اجرای پروژه بتن ریزی می باشد. که استفاد از قطعات پمپ بتن زمینی با کیفیت عمر تاثیر مستقیمی در عمر پمپ دارد. پمپ های بتن زمینی شامل سه نوع پمپ بتن بوم و پمپ بتن تریلر یا ایستا و پمپ بتن تخصصی می باشد.

فروش قطعات پمپ بتن زمینیاستفاده از پمپ بتن روند اجرای پروژه را افزایش داده و همچنین باعث کاهش نیروی انسانی و صرفه جویی در هزینه های پروژه میگردد و کیفیت بتن ریزی با بالاترین سطح و کیفیت صورت میپذیرد. مشکلات جوی در روند بتن ریزی تاثیر گذار نخواهد بود. که این مزایا سبب افزایش استفاده از پمپ بتن علی الخصوص پمپ بتن زمینی یا ثابت گردیده.

پمپ بتن بوم

پمپ بتن بوم یا پمپ بتن کامیون به نوعی پمپ بتن گفته میشود، که به یک کامیون متصل شده و با استفاده از یک بازوی متحرک و کنترل از راه دور، که به عنوان بوم شناخته شده است و کار انتقال بتن ریزی را انجام میدهد.

 پمپ بتن ایستا یا پمپ بتن تریلر

 بر روی یک تریلر نصب شده و نیاز به شلنگ فولادی یا پلاستیکی دارد تا به خروجی دستگاه متصل شود. شلنگ ها معمولاً به صورت دستی متصل شده و همچنین میتوانند به شلنگ دیگری متصل شوند تا به محل مناسب که باید بتن در آنجا قرار داده شود دسترسی پیدا کنند.

پمپ بتون تخصصی

این پمپ به طور خاص برای مکان های تخصصی مانند معادن و تونل ها ساخته شده است. این نوع پمپ های بتن همچنین دارای ریل و ترمز هستند اما معمولا به دلیل هزینه های بالا و مکانیزم فوق تخصصی شان مورد استفاده قرار نمی گیرند.

نکته قابل توجه در مورد پمپ های بتن

نیازمند تامین مداوم بتن خمیری تازه با روانی متوسط و همگن بودن مواد می باشد.

جریان یکنواخت بتن و همچنین تمیزکاری کلیه قسمتها در پایان عملیات نقش موثری در طول عمر دستگاه دارد.

دانه بندی سنگ دانه ها در جلوگیری از تفکیک  آب از مخلوط بتن و در نتیجه انسداد لوله ها اهمیت بسیار زیادی دارد .

لوازم یدکی پمپ بتن زمینی

لوله و اتصالات دکلی

زانویی فولادی 

لاستیک دور لوله   

بست های فلزی

شیلنگ های خرطومی

توپ اسفنجی شستشو

قطعات اس و هاپر

انواع ریموت کنترل

خرید قطعات پمپ بتن زمینی

مجموعه آرپا یدک به عنوان نمایندگی واردات قطعات پمپ بتن زمینی آماده ارائه انواع لوازم یدکی پمپ بتن زمینی به دارندگان ماشین آلات می باشد. جهت استعلام لیست قیمت انواع لوازم پمپ زمینی با همکاران ما در بخش فروش قطعات شرکت تماس حاصل فرمایید.

قطعات پمپ بتن زمینی

تامین قطعات پمپ بتن زمینی توسط شرکت آرپا یدک

اگر نیاز به هرکدام از لوازم جانبی پمپ بتن زمینی دارید ؛ می‌توانید از خدمات شرکت آرپا یدک بهره گیرید. تمامی قطعات ذکر شده در بالا جهت مونتاژ و خرید و فروش با مناسب‌ترین قیمت و در کوتاه‌ترین زمان در اختیار شما قرار خواهد گرفت. جهت سفارش انواع قطعات پمپ بتن زمینی موردنیاز خود و آگاهی از شرایط با کارشناسان ما تماس بگیرید. شرکت آرپا یدک معتبرترین مرکز واردات مستقیم قطعات پمپ همواره بهترین خدمات با بالاترین کیفیت را در اختیار مشتریان خود قرار میدهد.

مرور علاقه مندی

محصول چهار

نکات مهم
  • ویژگی یک
  • ویژگی دو
  • ویژگی سه
  • ویژگی چهار
  • ویژگی پنج

محصول یک

4 ★
4 ★
2 امتیاز
5 ★
1
4 ★
0
3 ★
1
2 ★
0
1 ★
0
(2)
نکات مهم
  • ویژگی یک
  • ویژگی دو
  • ویژگی سه
  • ویژگی چهار
  • ویژگی پنج